Nyt mulla menee oikeestaan aika hyvin.
Työharjoittelu amkilla menee suhteellisen hyvin.
Välil vaan käy vituttamaan, mut niinhän sitä aina.
Sitten elämä alkaa taas muutenkin rullata.
Mulla on rakkautta, tai noh siis semmosta yuo know!
Purin sydäntä, ni johan helpotti...
Mutta se noista.....

Nyt on yksi osa alue minun elämässä saavutettu..
Nimittäin tuo autokoulu....
Enää olisi pimeän ajo, ja sitten 2 vaihe ens kesänä.

ELI MINÄ SAIN AJOKORTIN.
Minä tein sen...
Wow!
voitte vain uskoa mikä fiilis on.
Mulla oli se inssi eilen eli 7.11. 10.30
En varmaan ikinä unoha sitä aamua. Tärisytti, väsytti, jännitti, pelotti, ja oli fiilikset. mutta minä saavutin sen. Ja tein sen.

Nyt voi sanoa että meidän perheen nuorimmallakin on kortti. Tosin isällä ei ole mutta ei se mitään.
Jaa-a, koskahan mie joudun ekaa kertaa kuskiksi jollein?

Ekan kerran meinaan ajaa tänä perjantaina kiteen rautatie asemalta kotiin. Semmonen n.10 km matka kattoo miten menee ja antaako äiti miun ajaa meidän perheen autoo.

Varmaan broidille joudun ihan ekax kuskix jonakin pe iltana. Vaikka on sil kortti, mut tajuutte kai mitä mie tarkotan.


<mutta tässä nämä viimeisimmät juttuni tänne. >

Taistelija on nytten taistellut pari asiaa elämässään eteenpäin.

-taistelija kuittaa-