Elämä on muuttunut todella paljon äidin kuoleman jälkeen...

Tuntuu siltä että sain hetkessä kasvaa aikuiseksi. Loppu kuin seinään huoleton nuoruus. Alottaa elämään ilman äitiä. Selviämään ilman äidin apua. Se on nyt vaan koitettava selvitä. Tosin äiti aina sano että mie oon vahva, ja selviin mist vaan, ja pärjään. Siihen mie luotan nytkin. Ja siihen että äiti kahtelee mun perään tuolta pilven reunalta. Välissä ei oikein huvittanut eikä jaksattanut mikään. Elämän halu oli kokonaan poissa. Mutta nytten elämä on palailemassa raiteilleen...  Jatketaan elämää ja eletään niinkuin miun ikäisen pitäisikin, olla nuori ja katella ja tehä asioita.

PAISTAA SE PÄIVÄ RISUKASAANKIN! =)

oottelen kesää. Tietoja koulusta. Rokkia... Ihania hetkiä kavereiden kanssa kun ei ole kiirettä minnekkään.

Hmmm. paras kaveri sai tyttö vauvan, ja on suloinen. Toinen hyvä kaveri odottaa kanssa tyttöä ja tulee maailmaan syksyllä.

Partsia hieman laitellut. kukkia ym.

Ensi viikon torstaina olisi viimeinen työ päivä tuolla kerholla, missä olen ollut harjottelussa. Hassua, siihenkin paikkaan kerkisin jo kiintyä...

Nyt oon innostunut askartelemaan =)

Mutta tässä oli hieman kuulumisia viime ajoilta. Saatto tulla hiukka sekava teksti, mutta oon aika uninen jo :)

Mutta eikun vaan moro.

-toivanen kuittaa-