Nyt se on oikeesti pakko todeta et joulu tulee ja kovaa...
Nimittäin naapuri talon ikkunasta heijastui jo joulu kynttelikön valo...
Mie en ymmärrä miksi joulu juttuja nyt jo?
Laittasivat vasta noita joulu valoja joulukuun alussa. kohta joulu jutut alkaa tulla varmaan syyskuussa....Tää on järetöntä.. Ja joulukin on aika kaupallista. On hirvee tohina, kaupoissa ruuhkaa, ja sit ressi et pitäs ostaa lahjoja... Voih nenä... Minä olen keksinyt hyvän joulu lahjan mun läheisille. Kaikki saavat saman, mutta erivärisen ehk.. Ja se ei horjuta ihan hillittömästi miun kukkarooo...
Mie en kyl tänä vuonna jaksa höösää kok joulusta. Penskana sil oli isompi merkitys. nyt se on mulle vain lomaa koulusta. Ku miun kohalla joulu on vähän menettänyt merkityksen tietyn asian takia jota en tahdo sanoo. Mutta onko joulussa enää mitään järkee?

Mut miul se ei oo kyl millään taval uskonnollinen juhla, ennemminkin semmonen pakannallinen eli siis olikohan se nyt joku pimeän torjumis juhla tai  semmonen! Se on mulle ehk enemmän sommenen. Mut kyl mie joulusta tykkeen, ja joulu on ihana. Se tunnelma ku on keskenään, ja voipi vaan "hiljentyä" funtsiin asiota, ja lataan akkua. Se on ihan kiva....

Mutta ei tarviis joulu krääsän tulla näin ajoissa kaupaan. ja kun ei ole luntaka viel. sillä mie ees sitä kaipaa...
Mutta ei tarviis sataakkaan kok aikaa....


noh se on jokavuotinen puheen aihe.. ei oo lunta ja joulu tulee...
Voi muumi....

mutta minä lähden pian taas kiteelle porukoiden luo...

joten taidan lähtee hiippaileen asemalle....


Se on moro.

JA HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!