Amkilla olo on akanut hieman helpottaa, ku oon päättänyt selvitä hampaat irvessä, ja sitten parhaan kaverin ja mun puhelin keskuteluiden avulla.
Paskaahan siel on olla. Ei mitään mun lempi hommoo...
Ja kyl mä sen kestän et mua katotaan alentaval ilmeel, etenkin yx jätkä siel, noh mutta se ei niinkää oo ongelma vaan se että tänään ku meinasin käydä jatkaan yhtä prokkista, ni kas vain niin pari osaa oli hävinnyt, mitä olsin kipeesti tarvinnut. ei se viel mitään mutta kun ne oli miun ainoot malli kappaleet!
Pahus että alkoi vituttaa ja pahasti. Mietin että tuolla on vitutus niin kestävällä kehityksellä et huh. Ja sitten kun tää saatana työharjoittelu loppuu niin mä oon onnellista tyttöö....Ja saan taas olla oma ihan itteni eikä tarvii miettii mitä muut sanoo. käta on miun rakas koulu, ja siel on kuitenki rentoo ja kaikki juttelee kaikil, tai no ainakin melkein. noh enää 21 päivää jälellä... jes. kohta ohi.....


No joo....
Perkeles erottivat sitten turusen tarjan nightwishistä. johan tästä jo on aikaa, mutta ole pahemmin jaksanut kirjotella. Jotenkin oli järkytys. En kyl lähde miettiin kuka syypää oli. mut mun mielestä vikaa on kaikissa....

Ja autokoulu lähenee niin uhkaavasti loppuaan et huh! Kirjalliset meni läpi niin ja näin rimaa hipoen mutta menihän ne... Ja maanantaina 7.11 olisi kaikkein pahin koetos. Se inssi. Maanantai aamu ja kello 10.30
mahtaa mennä hyvin ku maanatait mee ikinä hyvin....

Ja kaiken lisäx mulla on ongelma ja iso.....

Mie haluisin edes joskus rakkautta, hellyyttä ja romantiikkaa.Mie oon ihan kade oikeesti miun yhelle frendille, ku ne vast alko seukkaan, ni ne on niin sulosia ja yms. En tiä. Kai tää on tää ikuinen mies kun ei ymmärrä sanonta. Mutta mie ite ainakin haluisin sellaista. Tähän turtuu. Kohta miusta tulee kylmä ja tunteeton ihminen. Ja sit mie rupeen ryyppäämään ja sun muuta... Noh kai se taas tästä...


Mutta mie en oo saanu yhtäkään kutsuu minekkään pikkujouluihin. Tai ylipäänsä en ole aikoihin ollut pitämässä hauskaa! En mie kyl ees nauti erityisemmin nauti istuu jossain baarissa. mis käryy tupakka ja saa ite istuu jossain baarin nurkas keskenään. No tänx...


Miusta on kahtokees tullut jo tylsä ihminen en mie kai enää ees osaa pitää hauskaa...
Mutta kun/jos saan sen kortin ni sitä juhlin joskus jollain tavalla joskus. tein jtkn poikkeuksellista ja vejän semmoset jurrit että huh huh ja oksat pois.


-kuittaa-