Mie oon taas vaihteeksi, niin saatana tympääntynyt kaikkeen ja kaikkiin...

Tuntuu taas vaan siltä, että miun elämä on tällä hetkellä pelkkää kodin hoitoo, ja siinä sivussa 2 rottaa, koira, ja isäntä. Ja siihen päälle vielä isäukonkin talouden hoito... Miun taloudessa on kaks aikuista ihmistä+elukat, niin se olen minä joka siivoon, pyykkään, teen ruuan, huolehin eläimet jne...  Ja olen maininnut heralle asiasta, että sekin voisi joskus.... Mutta kun ei niin ei...

Ja mie en voi käsittää,, että miten voi olla tietokoneen perkele niin tärkee, että heti aamusta mennään aamukahvin kanssa heti koneelle istuun. Sitten ollaan siellä koko päivä. Aamulla ekaksi koneelle, illalla vikana viel koneelle... Mie en ymmärrä...

Eipä siinä mitään jokainen saa harrastaa ja olla, ja tehä mitä haluu, mutta perkeleen perkele, kun se on se pari suhekkin, mitä pitäs hoitaa... Parisuhetta kun ei hoideta perkele tietokoneen välityksellä... En minä vittu jaksa yksinään panostaa...

 

Voi jumalauta, että miun hermoja kiristää... Ja sitten vielä sekin, että oon ite ihan persaukinen tällä hetkellä... Ja mie en toiselta rahaa pyytele...

 

Ja mikä perkele siinähin on, että mie oon pyytänyt koko kaveri kategoriaani käymään, mutta kukaan ei tuu... :(

Ja joo, käyhän täällä isännän kavereita, mutta ei se ole sama kuin omat kaverit.. Loppujen lopuksi, on vähän orpo-olo ja toisaalta vähän yksinäinen olo...

 

Perkele... se on taa ylleisvitutus...